Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

"Behind the Mask"

A tömegek közreműködésével készült videó 2011. június 14-én 15 órakor debütált a Facebook.com/MichaelJackson oldalon

Tavasszal a Sony Music és a The Michael Jackson Estate közösen úgy döntöttek, hogy megadják a lehetőséget a világon mindenkinek arra, hogy szerepeljen Michael Jackson legújabb videoklipjében a "The Behind the Mask Project" segítségével. Ez az eget rengető, globális online casting a világ minden szegletében megérintett mindenkit, aki szereti Michael Jackson zenéjét, és feltöltötte az egyedileg elkészített videóját azért, hogy szerepelhessen a klipben; a projekt végül minden korábbi várakozást felülmúlt, példátlanul sok, összesen 103 országból érkezett videó. Június 14-én lát napvilágot a "The Behind the Mask Project" a www.Facebook.com/MichaelJackson oldalon. A projekt az @radical.media vezetésével készült, melyet az igazgató, Dennis Liu "The Behind the Mask Project" néven hívott életre 2011 márciusában a http://behindthemask.michaeljackson.com oldal létrehozásával, valmint néhány egyszerű szabály és eszköz egyidejű alkalmazásával. A site-ra érkezéskor a felhasználónak választania kellett, hogy mivel kapcsolatos videót szeretne feltölteni: zenélés, éneklés, vagy akár egy klasszikus Michael Jackson táncmozdulat rögzítése is szerepelt a lehetőségek között. Ezt követően a felhasználók a site-on akár azonnal tudták rögzíteni a felvételeket, vagy pedig a webkamerájukkal készült videójukat feltölteni azt követően, hogy időben elhelyezték a videóban.


Dennis Liu a következőket nyilatkozta: "Ez volt eddig a legizgalmasabb és legérdekesebb projekt, amiben valaha részt vettem. Elképesztő és egyszerre hihetetlen volt azt látni, hogy a világ minden szegletéről rengetegen egy emberként mutatták meg kreativitásukat, hangjukat, tánctudásukat úgy, hogy egyértelműen Michael Jackson neve, szelleme és utánozhatatlan művészete kötötte össze őket. A Szaharától egészen Venice Beach-ig érkeztek videók, hegytetőkön és kertvárosi udvarokon készített felvételek, valamint olyan képsorok, ahol több mint 100 ember tűnik fel egyszerre a felvétel kedvéért. Mindenki, aki küldött nekünk videót, egyszerűen csodálatos!"

Miután a világ minden pontjáról beérkezett az összes elkészült videó, a rendező kiválasztotta a legjobb 1600 művet (köztük 50 olyan, melyben gyermek, és 36 olyan, melyben állat szerepel). Június 14-én 35 millió Michael Jackson rajongó a hivatalos Facebook oldalon egyszerre láthatja majd a történelmi jelentőségű videót. Azoknak, akik még nem tagok, nincs más dolguk, mint lájkolni a www.Facebook.com/MichaelJackson oldalt.

Natali Morris, IT újságíró a következőket fűzte hozzá: "Michael Jackson még azelőtt létrehozott egy tömegek közreműködésével készített videót, hogy ez lehetséges lett volna. Ez a projekt egy tökéletes módja, hogy tisztelegjünk azelőtt, amilyen az énekes kapcsolata volt a rajongóival."

A "Behind the Mask" című dal a kritikusok és a közönség nagy kedvence, mely a "MICHAEL" című albumon kapott helyet. A 2010 decemberében posztumusz megjelent album felvonultatja Michael különleges dalainak egyedi gyűjteményét a Michael Jackson Estate és a Sony Music jóvoltából. Megjelenését követően azonnal #1 lett világszerte, és több mint 3 millió eladott példánnyal a 2010-es év egyik legjelentősebb kiadványaként tartják számon. Az album sikerei kiemelik Michael fontosságát és azt, hogy ő egy valódi nemzetközi ikon, akinek befolyása és hatása a zenére messze túlszárnyalja a földrajzi, nyelvi vagy generációs korlátokat.

Dennis Liu díjnyertes digitális filmkészítő az @radical.media csapatában. Dennis nagyon gyorsan szerzett hírnevet magának azzal, hogy olyan jelentős ügyfeleknek készített filmjeiért vehetett át díjakat, mint az Apple, a Microsoft vagy a "Saatchi & Saatchi New Directors Showcase". Az @radical.media egy nemzetközi tartalomelőállító cég, amely a világ számos innovatív tartalmát hozta létre. Az @radical.media projektjei között található az Oscar-díjat nyert "The Fog of War" című film; a Grammy-díjjal kitüntetett "Concert for George"; az Independent Spirit Award-nyertes "Metallica: Some Kind of Monster"; a díjnyertes "The Wilderness Downtown", mely a Google Creative Labnak és az Arcade Fire-nek készült; a Grammy-díjra jelölt "The Johnny Cash Project"; az Emmy- és Golden Globe- díjat nyert epizód a "Mad Men" című sorozatból; az Emmy- díjas "10 Days That Unexpectedly Changed America", mely a History Channelnek készült; és 5 évad a nagyra becsült "Iconoclasts" című sorozatból.

 

Forrás: www. novakijules.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.